שאלות ותשובות

מה זה טרנזיט?
טרנזיט הינה פלטפורמה המחברת בין מובילים ובין לקוחות המחפשים הובלה (פרטיים ועסקיים). החזון הוא להפוך את תהליך ההובלה לנגיש, פשוט, מהיר ובטוח.
האם המחיר שקיבלתי הוא המחיר הסופי?
אין הפתעות: הצעות המחיר המתקבלות הינן סופיות.
איך אדע שהמוביל מגיע בזמן?
אפליקציית טרנזיט מאפשרת מעקב אחר ההובלה בזמן אמת. כל המובילים כפופים לחוק המובילים וחתומים על הסכם שירות מחייב. בנוסף, מערך השירות מוודא עמידה בלוחות הזמנים.
איך משלמים?
התשלום מתבצע בכרטיס אשראי. ניתן לפרוס לכמה תשלומים!
איך אני רואה את כל הצעות המחיר?
ברגע שמתקבלת הצעת מחיר, נשלחת אלייך הודעה עם קישור לדף המרכז את הצעות המחיר.
האם אני יכול לדבר עם המוביל?
לאחר אישור הצעת המחיר, המוביל יצור עמכם קשר טלפוני, ויהיה זמין לכל שאלה.
איך אוכל להיות בטוח באמינות המוביל?
המובילים שנבחרו להצטרף למערך ההובולות של טרנזיט, נבדקו בקפדנות וחתומים על נהלי עבודה מחמירים.
מה קורה אם יש נזק לפריטים?
כל המובילים מחוייבים להיות מבוטחים בביטוח סחורה בהעברה. בנוסף, התשלום בגין ההובלה נשמר אצלנו ומועבר למוביל בסיום הההובלה לשביעות רצונך.
האם עדיין יש צורך בביקור המוביל לפני ההובלה?
לא! השימוש במערכת טרנזיט חוסך טרחה רבה, כולל ביקור מוביל לפני ההובלה. בנוסף ניתן להזין הבהרות והנחיות למוביל.
מה אני עושה אם אני רוצה לשנות את פרטי המכרז? אחרי/לפני סגירת המכרז
יש להתקשר לשירות הלקוחות 6694* ולעדכן מה הם השינויים הרצויים.
יצירת קשר
דוא"ל
טלפון
כתובתנו
בר כוכבא 21 בני ברק, קומה 18